Friday 20 April 2012

Om te trou is nie perdekoop nie

Ek het nog nooit regtig hierdie spreekwoord verstaan nie - alhoewel, ek het ook nog nooit 'n perd probeer koop nie. In elk geval, die troureëlings is goed op dreef, meeste van die besprekings vir die dekor en so aan is afgehandel. 
Eerskomende Saterdag moet ons egter die venue besoek, aangesien die groot tent waaronder die seremonie gehou sou word, die gees gegee het en dus moet ons 'n ander plan maak om die gaste te akkommodeer. Ek wil definitief nie hê dat die gaste in die son moet sit nie! Ek hoop dat dit nie sal nodig wees om van venue te verander nie, want die onthaalarea is perfek!
Gister het ek met 'n skok besef daar is omtrent net vyf maande oor tot die groot dag en ek het inderhaas met 'n gesonde eetplan en oefenprogram begin - sover gaan dit ook goed. Snaaks hoe alles in 'n vrou se lewe op een of ander manier altyd by gewig draai. In elk geval, met so 'n goeie motivering, kan dit net goed gaan. 
Tot volgende keer.


No comments:

Post a Comment